Ir zināms Latvijas uzņēmumu TikTok profilu TOP 15
Šobrīd “TikTok” aplikācija ir viens no visstraujāk augošajiem interneta servisiem pasaulē. Latvijā platforma kļūst populārāka un kvalitatīvāka, jo lietotāju skaits aug ar katru dienu, informē portāls balticevents.info.
Latvijas kompānijas regulāri izveido savus profilus un piesaista jaunu auditoriju caur aplikāciju. Divus gadus atpakaļ Latvijā bija tikai ap 80 tūkstošiem lietotāju (vairākumā bērni). Šodien tie ir vairāk nekā 320 tūkstoši aktīvu lietotāju.
“Fam3” analītiska nodaļa apkopoja 2022 gada statistiku un izveidoja Latvijas uzņēmumu un organizāciju TOP 20 “TikTok” platformā, kur ir salīdzināts sekotāju un “Like” daudzums.
Romans Nozdrins dibināja “Fam3” uzņēmumu mazāk nekā divus gadus atpakaļ, kad neviens vēl nebija uztvēris šo aplikāciju nopietni.
“Gala rezultātā “TikTok” sasniegs tādus pašus rezultātus ka “Facebook” un “Instagram”. Tā sanāca, ka mēs bijām pirmā kompānija Latvijā, kas saka strādāt šajā platformā. Sākotnēji koncepts bija izveidots kā "Pirmā TikTok māja Baltijā". Tolaik viss bija rīkots pilnīgi bez maksas un uz entuziasma prieka viļņa. Šobrīd virziens ir mainījies un mūsu galvenā profilā publicējas “Fam3” tiktokeru saturs. Bet pats uzņēmums sāka gūt peļņu sadarbojoties ar uzņēmumiem Latvijas tirgū, popularizējot gan vietējas kompānijas, gan “TikTok” platformu Latvijā kopumā” – stāsta Nozdrins.
Ka prognozē “Fam3”, jau 2023. gadā “TikTok” aplikācijai Latvijā mainīsies monetizācijas politika. Tas nozīmē ka satura veidotāji varēs gan reklamēt savus pakalpojumus, gan pelnīt naudu, jo platforma par to sāks maksāt.