Liepājā veloceliņa segums deformējas
Kopš Grobiņas – Liepājas veloceliņa oficiālās atklāšanas ir pagājuši vien trīs mēneši, bet tas jau sāk deformēties.
Veloceliņa segumam aptuveni trīs kilometru garumā izmantotas betona flīzes. Kad tika izsludināts konkurss par tā būvdarbiem, vairāki uzņēmēji "Kurzemes Vārdam" pauda neizpratni, kādēļ nolemts izmantot bruģi, kā minēts tehniskajā specifikācijā, nevis asfaltu, kas ir lētāks un ātrāk ieklājams materiāls. Pašvaldībā skaidroja, ka bruģēšanas firmu ir vairāk nekā to, kas spēj ieklāt asfaltu. Konkursā uzvarēja SIA "Ceļu, tiltu būvnieks" no Liepājas.
Veloceliņš izmaksāja aptuveni pusmiljonu eiro, finansējums nāca no pašvaldības maka. Ar iespaidīgu pasākumu un satiksmes ministra Ulda Auguļa piedalīšanos tas tika atklāts 10. augustā.
Kāds velobraucējs "Kurzemes Vārdam" pastāstīja, ka patlaban vairākās vietās visa celiņa garumā starp flīzēm veidojas palielas šķirbas. Tās it kā sēžas. Dažviet esot redzams, ka šķirbas kāds mēģinājis aizbērt ar granti. Lai arī problēma nav būtiska, šīs vietas tik un tā nepieciešams apbraukt. Un pārdomas rodas tādēļ, ka infrastruktūra ir gluži jauna.
"Lielā slapjuma dēļ vairākās vietās veidojušies nogāzes izskalojumu nosēdumi," pēc konsultēšanās ar izpilddirektora vietnieci Gunitu Laivenieci skaidro Grobiņas novada domes pārstāve Kristīne Pastore. Pašvaldība ir sazinājusies ar veloceliņa būvniekiem, kas jau apskatījuši bojātās vietas. Taču, kamēr turpina intensīvi līt, to sakārtošana nebūšot efektīva. Darbi varētu notikt pavasarī, sagaidot siltāku un sausāku laiku. "Paldies visiem, kas, ievērojot kādus bojājumus vai postījumus, ziņo par to pašvaldībai, lai varam tos novērst!" piebilst K. Pastore.
2015. gadā portāls "liepajniekiem.lv" rakstīja, ka Liepājā, Zirņu ielā, vairākās vietās "uzrūdzis" veloceliņš un ietve Zirņu ielā. Speciālisti pieļāva – problēmas cēlonis varētu būt tas, ka zem veloceliņa un ietves notiek izveidotā uzbēruma sēšanās. Tā rezultātā vietām veloceliņš iegrima. Zirņu – Ganību ielas rekonstrukcija noslēdzās 2012. gada novembrī.