Rīgas namu pārvaldnieks klientus apkalpos tikai pēc iepriekšēja pieraksta
Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtas stāvokli un apzinoties riskus saistībā ar Covid-19 izplatību Latvijā, SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" (RNP) no šodienas līdz 6.decembrim nodrošinās klientu klātienes pieņemšanu apkalpošanas centros tikai pēc iepriekšēja pieraksta, aģentūru LETA informēja RNP pārstāvis Krists Leiškalns.
Tikšanos ar klientu apkalpošanas speciālistu jāpiesaka, zvanot uz tālruni 8900 darba dienās no plkst.8 līdz 20 vai e-pieraksta vietnē "https://apmekle.rnparvaldnieks.lv".
Klienti RNP Klientu apkalpošanas centrā tiks ielaisti tikai pieraksta kārtībā, tādēļ tiek aicināti ierasties ne ātrāk kā piecas minūtes pirms pieņemšanas laika.
Apmeklējot RNP telpas, obligāti jālieto mutes un deguna aizsegs vai vairogs.
Uzņēmums arī aicina izvērtēt nepieciešamību apmeklēt tikšanos klātienē un atgādina, ka iesniegt dokumentus, risināt dažādus jautājumus un saņemt konsultācijas var arī attālināti, zvanot uz tālruni 8900, sūtot vēstuli uz e-pastu "rnparvaldnieks@rnparvaldnieks.lv", sūtot ziņu "Facebook"@rigasnamuparvaldnieks un "Twitter" @rnparvaldnieks, atstājot dokumentus Klientu apkalpošanas centra pastkastītē kā arī sūtot vēstules ar pasta starpniecību uz SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" juridisko adresi Aleksandra Čaka ielā 42, Rīgā.